Första nästan riktiga skoldagen

19:02:07 2010-08-17
Första ''riktiga'' dagen i skolan avklarad nu då :)
När Bussen kom så va det fullt med folk och det var endå den tidiga ;O skit mycket folk var det!
När lektionerna skulle börja så skulle vi ha tagit med en sak som representerade oss själva och det märks att man går i en estet klass kan jag säga, det var väldigt många som hade med sig musik av något slag.
När vi hade en jätte lång rast så satt jag och Mysan på stolarna en bit utanför vårat klassrum, då kom det några ur våran klass och satte sig och pratadé med oss, och efter ett tag skulle jag beskriva någon som gick förbi, jag sa: inte den i grönt den andra i grönt. Det satte igång mysans skratt anfall och sen kunde hon inte sluta, då frågade en av killarna som satte sig vid oss om hon skrattade åt honom. han blev nästan lite rädd xD Men när mysan hade gnat sig igen så råkade jag säga något ingen, jag kommer inte ihåg vad det var, så började hon skratta igen. men hon hann sluta tills lektionen skulle börja iallafall ;D 

När jag hade ridit Willow sen så gick jag in i huset och gick på toa och när jag skulle gå ut igen så stannade jag och pratade med madde lite. sen gick jag bort till bussen för att åka hem.
Så nu sitter jag här i min säng och ska snart gå och duscha, sen ska jag kolla på en film och gå och lägga mig.
Jag är så himla trött så det är inte sant!



Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback