Hjärtat

20:40:51 2010-08-29
Sov ut i dag faktiskt :O fast jag vakna redan vid 9, men iallafall xD Åkte till stallet vid 20 i 12 för vid 1 så skulle vi rida ner mot skyllbergs allén och rida på långritt med några som skulle komma och köra. När alla i stallet var färdiga så satte vi oss på hästarna och red iväg mot allén. På vägen roade vi oss med lite allsång. lr ja vi försökte iallafall men det va ingen som sjöng xD När alla hade samlats vid allén så började vi rida bort mot skogen och precis när vi börjar gå så började det spöregna! Man kan ju säga att alla va ganska så blöta sen när vi kom tillbaka. När vi hade lämnat hästarna i hagen så åkte vi ner till logen och fikade med alla som hade varit med :)
Sen var det bara att sätta sig på moppen igen och åka hem.
När jag hade kommit hem var jag lagom kall så jag hoppade in i duschen och värmde mig så mycket det gick. Men efter att ha tryckt på mig mjukisbyxor och en fleasetröja så började jag få upp värmen igen.
Sen resten av dagen har jag kollat på film som har gått på tvn. Men nu fick jag nog så jag hamnade i min säng med datorn i knät xD
Jag har en sån där dag då jag har väldigt lätt att skriva och prata från hjärtat. låter lite konstigt men jag får såna dagar xD

Känns lite som att allt som är runt mig bara har en förmåga att försvinna. Men just nu har jag väldigt bra kompisar, en underbar ponny och en familj som stöttar mig och jag kunde inte må bättre! Det gör jag inte heller, jag mår väldigt bra, men det känns ändå som att allt har en mening, Allt som händer. Så som jag mår nu har jag inte mått på väldigt länge och det känns bra att må så igen. Innan jag började må dåligt var när jag var mindre och verkligen var mobbad... men det vände när jag kom upp till högstadiet. Men det va ju vissa som småretades lite ändå, men det visste jag att det bara var på skoj ;) Sen kom slutet på högstadiet och allt förändrades...
Men nu så är allt som det ska vara! Mina kompisar är dom bästa! Min ponny är underbar! Min familj stöttar allt jag gör! Om jag skulle må dålig någon dag så fixas det lätt av dom jag älskar. Så jag mår aldrig dålit länge längre. Jag hade långa veckor jag mådde skit och bara grät förut men nu har jag inte gråtit ordentligt på flera veckor. visst jag har fällt någon tår men inte storgråtit som jag brukade göra förut. Så just nu är det så himla härligt att vara jag så det är inte sant!
Mitt hjärta är helt igen! tack vare alla underbara människor runt omkring mig! Min underbara ponny ska vi inte ens börja prata om vad hon har hjälpt mig för då kommer ni få sitta hela natten och bara läsa rad efter rad. Eller så skulle ni inte få läsa något alls för det finns nog inte ord ens till hur mycket hon har hjälpt mig, genom allt! Hon fick mig modigare! hon fick mig att bli den jag är nu! Men det lättaste att säga är nog att jag älskar alla som har hjälpt mig!
Jag älskar er så himla mycket allihopa!!♥





Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback