Hoppning

17:10:12 2010-08-06
Tänkte lägga upp lite bilder från när jag hoppade Willow igar ;)
Hon var jatte duktig fast det var varmt, vi hoppade inte så jätte länge för både hon och jag var slut efter eb halvtimme xD Vi har inte hoppat på ett tag så det blev inte så jätte högt den här gången. Men det räcker det med ;)
I dag red jag, Ebba och Bella ut och tog lite kort på hästarna, dom kmr sen när jag har fått dom av Ebba ;)
I morgon ska jag åka till farmor och farfar. det var ett tag sen ajg träffade dom nu, jag tror det var senast på min födelse dag i april, så det börjar bli dags nu. men ni får smsa annars kommer jag inte ha något att göra xD
Puss♥




Tycker om den här bilden ;)

No hands ;)



Det får bli sista bilden eftesom det var sista skuttet ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback