Liten

18:49:52 2010-08-25
Maybe I will never be
Who I was before
Maybe I don't even know you anymore
Maybe who I am today
Ain't so far from yesterday
Can I find a way to be
Every Part of Me


Sitter i soffan med datorn i knät och försöker att inte tänka på magen som värker medans jag gungar fram och tillbaka som värsta psykpassienten xD Jag har nästan bara suttit stilla och gungat fram och tillbaka i dag. så man kan säga att jag hat haft såå roligt (Y) Jag fick i alla fall läkar intyg till idrotten, skönt! Hoppas att jag hittar på något att göra snart utan att röra mig så värst mycket. Det är så tråkigt att bara sitta stilla men såna här dagar måste man. Satt och skrev ett brev förut, det är bara så skönt att släppa ut allt ibland och bara skriva precis som man känner. Apropå det så har jag inte skrivit något brev till min ''samling'' till några personer på länge, jag måste nog ta och göra det snart. Jag började skriva till dom för ett år sen ungefär men jag har inte skickat iväg något av breven, jag har inte vågat. Känns som att dom kommer hata oss ännu mer om jag gör det, men jag känner ändå att jag måste prata med dom på något sätt. Så jag skriver till dom. Jag kanske aldrig kommer skicka dom men det känns ändå som att dom måste få dom. Så om jag inte vågar skicka dom så ska jag lägga dom på deras gravar så att dom får dom i alla fall.
Det blir ett inlägg om ingenting eftersom jag har så tråkigt. Men hoppas ni vill läsa ändå (A)
Tänkte att jag kanske skulle leta reda på lite gamla bilder på mig på datorn ;)
jag har suttit och lyssnat på musik hela dagen så jag har tänkt ganska mycket på mitt liv m.m
Jag har ett väldigt bra liv även fast det kan gå lite upp och ner så har jag en underbar familj och underbara vänner! Jag hoppas att jag också får lite nya vänner på skolan nu, men jag har den känslan.
Jag har också världens underbaraste ponny som hjälper mig om jag mår dåligt. Vad skulle jag göra utan henne? Jag skulle nog inte vara hel. Bara ett ansikte och inget innanför. Jag har alltid haft hästar runt mig men ingen som Willow. Hon är verkligen helt underbar och jag hoppas att hon trivs med mig också. Det är så härligt när hon kan lite på mig så att hon nästan gör allt för mig. Jag red henne i skogen, skogen!, här om dagen i grimma utan tyglar! Så himla härligt så det är inte sant! Jag älskar henne så himla mycket!




 
jag och En häst jag hade på ett ridläger för 2 år sen

Saknar mitt hår!

Jag och Sorbonne som jag red innan jag började i stallet för, oj, 3 och ett halvt år sen.


Nu orkar jag inte srkriva mer xD
Puss♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback