min super ponny

19:03:30 2010-08-31
Gick upp som vanligt vid halv 6 idag. När jagvar färdig så började jag gå mot bussen alldeles för tidigt. Jag va klar så tidigt hemma i dag så då ville jag inte bara aitta och vänta på att jag skulle gå så jag tänkte att jag skulle gå lite långsamt men jag fick stå och vänta på bussen en kvart -.- I skolan sen hade vi Musik och gehörslära. Det var väldigt mycket noter somman skulle kunna vad dom heter. Vi fick också en läxa som ska vara färdig nästa tisdag som jag satte mig och gjorde klart när jag kom hem från stallet xD När vi kom till stallet med bussen så tog vi med hästarna till stallet. När vi hade borstat klart och sånt så satt vi upp och red iväg ut en liten sväng först. Alla hästar utom Roxane var hyper xD Till och med Willow! Sen gick vi in på banan och red lite dressyr. Gick verkligen super! Så himla duktig va hon! Jätte roligt! Men hon va så jävla seg så det va inte sant! men förutom det, så underbart! När vi var klara och jag hade gått ut med Willow så gick jag till bussen för att åka hem. Så snart ska jag gå och börja plugga lite ;) Vi har redan lite prov och redovisningar. men det kommer nog gå bra :)
Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback