Mitt ute på Landet

20:38:40 2010-08-07
Sitter just nu i farmor och farfars vardagsrum och har precis ätit kräftor. Gott Gott!
Åkte hemifrån vid halv 11 i morse och körde mot Fagertsa. Jag fick köra till Sickelsta och sen körde pappa till Lindesberg så körde jag resten sen ;) Jag fick också köra in till stan förut, gick ganska bra faktiskt förutom några kärringstopp för att jag blev så himla stressad xD Men sånt händer, jag har ju bara kört i 2 månader än så länge ;)
Farmor blev jätte glad när hon fick se att hela familjen kom och hälsade på, det är kul, det var väldigt länge sen jag var här uppe nu.
När vi hade kommit fram till farmor och farfar så gick Johan, mamma, pappa och jag ut i skogen och kollade lite efter svamp. Då sa johan en jätte rolig sak som jag skratta as mycket åt, han sa:Vad heter finlands näst bäsa skid åkare? hacki häl ;) Det tyckte jag va jätte kul, men det kan också bero på att jag inte sov så bra i natt xD
När vi var och handlade så sa mamma till Johan och mig att fylla en godis påse åt farmor och farfar och snacka om att vi fyllde den som hon sa, det gick inte att stänga den xD Vi gjorde iallafall som hon sa ;)
Nu har jag snott åt mig farfars dator som han inte kommer få ha ifred den här helgen xD Men det blir nog inte så långa stunder jag sitter vid det eftersom det finns ganska mycket att hjälpa till med här.
Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback