MTV

10:32:08 2010-08-26
Hemma från skolan idag. Har så himla ont i magen. Så jag har bäddata ner mig i soffan framför MTV med datorn i knät. Så nu ska jag sätta igång och plugga lite hade jag tänkt. Vi har engelska glosor tills i morgon som jag måste öva på och sen hara vi en Historia redovisning om 2 veckor som vi i gruppen hjälps åt med. Så på torsdag sak vi ha all information för att börja göra en power point. Får se hur det blir. Kommer nog bli väldigt nervöst att stå där framme och prata för första gången men som tur är är det 6 till som ska stå där uppe sammtidigt som mig. så det får det att kännas lite bättre.
Just nu spelas Airplanes på MTV så jag sitter och sjunger med för fulla muggar och börjar få skit svårt att skriva för jag skriver in orden jag sjunger men jag hoppas att det blir rätt ändå ;D
I morgon ska jag släpa mig iväg till skolan, det är ändå inte så lång dag, så jag hoppas jag klarar det, annars får jag väl ta och åka hem. Men i morgon ska jag i alla fall till stallet! Saknar min lilla polle nu! har inte varit där på 2 dagar :/ Så i morgon ska vi nog ta och rida lite frihetsdressyr. Sen på lördag Vanlig dressyr och sens på söndag så är det långritt som gäller ;) Jag och några till från stallet ska rida med några utifrån som har med sig nordsvenskar som ska köra. Så det blir nog kul. Det blir att sitta i sadeln i 2 timmar ungefär. Så kommer ha skapligt ont i arslet sen xD jag har inte ridit med sadel på 3 veckor tror jag pga mitt knä -.- men nu ska det bli ändring på det ;)

Nu ska jag ta och leta fram lite om pyramider så får vi se om jag sätter på någon film sen. Det finns ju fasen inget att se på tvn xD
Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback