NH

15:18:12 2010-08-21
Sitter i min säng och letar efter hur man kan lära hästen att ligga. men jag hittar inget! jag hittar massor av tips om hur man lär den att buga men inte ligga -.- men vi får väl komma på något själva i så fall. Jag vill lära Willow att buga ligga m.m. Hoppas att hon kan lära sig det, men med lite tålamod tror jag det går :)
Jag ska snart gå ut och gå med Caesar, får se hur det går med mina knän för dom gör jätte ont i dag, men jag ska försöka i alla fall. Får se hur långt jag kommer innan dom viker sig igen -.-'
Vaknade hos mysan i dag och gick upp och åt frukost och gick sen mot hagen för att hämta Willow. Red lite frihetsdressyr. Hon lyssande mycket bättre i dag än förra gången.
Igår så busade hon skit mycket i hagen och sprang runt och galopperade och bocka o höll på xD För att vara Willow är sånt ganska stort för hon brukar bara stå och äta i hagen, men inte i går. Hon sprang också runt en stund och busade själv sa Linnea. Det brukar hon kunna göra, Dom andra står och äter och hon galopperar och bockar och sparkar bakut som en idiot. Det ser jätte kul ut när dom andra lugnt står och äter då xD
Nu ska jag släpa mig ut och gå med Caesar så att jag har gjort det, jag ska inte skuta upp det.
Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback