Safetysuit

13:14:12 2010-08-26
Blev så himla glad förut när jag hittade Safetysuit på spotify! jag har letat efter dom som en tok sen jag skaffade spotify och nu så hittade jag dom! Men We shot the moon finns fortfarande inte, men dom kanske kommer dom med ;D  Så nu sitter jag och sjunger för fulla muggar så Caesar kommer nog ha ganska ont i öronen sen när dom andra kommer hem xD Men ni måste bara lyssna på Safetysuit! Dom är jätte bra, men om 2 veckor kommer jag vara jätte trött på dom för att jag har lyssnat så mycket på dom xD
Nu har jag också suttit och letat reda på en massa fakta om Pyramiderna i Egypten. Det finns ganska mycket men om samma sak. Så det blir mycket om Giza pyramiderna och fakta om dom och sånt. Men det får duga ;)
Jag ska nog snart tvinga mig upp ur soffan och göra mig lite mat, jag börjar lite lite hungrig eftersom jag bara åt lite youghurt vid kl 6 för att få ner en tablett. så det börjar bli dags för mat ;) Men jag har ingen aning om vad jag ska göra xD
Jag va inne hos grannen förut en liten stund också och sa att dom inte behövde gå med Caesar i dag för att jag var hemma, men det gjorde dom ändå. Dom är för snälla! Jag satt också och pratade med Siw en stund, hon kan prata hon säger jag bara, men det är kul ;) Hon ville följa med någon dag och kolla när jag rider och sånt. Så det skule va kul. :) Så mamma får väl följa med den dagen och vara lite sällskap eftersom jag inte blir så rolig när jag rider om jag rider dressyr för då är hela min koncentration riktad mot Willow. Och det behövs kan jag säga. Om jag slappnar av en liten stund så gör hon som hon vill så jag måste verkligen hålla koll på henne. 
Jag glömde berätta att jag höll på att ramla av här om dagen xD Jag red barbacka ut i skogen efter att jag hade ridit dressyr. Grannen var ute och målade staket och det såg inte Willow men hon brukar lixom inte bry sig. Då gick en pinne av och Willow flög åt sidan xD JAg var ju inte berädd så jag hamnade men ena knät kvar över hennes hals. Men jag lyckades komma upp igen utan att nudda backen *stolt* xD så jag kom och tänka på att jag har inte ramlat av Willow på 1 och ett halvt år, vilket är ganska bra så som hon håller på på vintrarna xD 
Nu ska ajg gå och fixa mat. 
Puss♥

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback