Shopping

18:27:51 2010-08-28
I morse ringde klockan kvart i 8 -.- Så det var bara att häva sig upp och sätta sig på moppen och åka mot stallet. När jag hade tagit in Willow så var det något som kändes fel, så jag började kolla igenom henne noga och när jag backade några steg så kunde hon inte stå stilla så då kom jag på att det kunde ha varit någe djur som har gått genom hagen lr att dom har skjutit på skjut banan. och Willow hade blivit mycket smalare! så jag antar att hon har sprungit endel i hagen xD Men det är ju bra att hon har fått bort lite ;D
Satt i alla fall upp på henne och red mot banan för lite dressyr. När jag tog tyglarna så började hon gå i form och arbeta på en gång. Så himla glad! men vänster varvet var inte lika roligt men det kommer komma det med ;)
Åkte sen hem igen och duscha och gjorde mig i ordning för att åka till örebro.
Hittade ganska mycket mot vad jag brukar hitta. 2 par skor, 2 tunikor, skärp, leggins, Skjorts, grimma och flease täcke ;) Blev ju tvungen att ta en tur till hööks också :)
Jag har börjat tänka på det att johan har blivit så himla stor! Han har snart växt om mig. Känns lite jobbigt men det är ju så vare sig jag vill lr inte xD Men men, jag kommer alltid vara hans storasyster hur stor han än blir (a)  
I kväll ska Johan och jag kolla på film tror jag. mamma och pappa är hos farmor och farfar så då får det bli lite syskon tid ;) Ska nog fixa mina naglar också, dom ser nämligen inte lika fint målade ut efter en dag i stallet, Färgen bara rasar av xD

Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback