SP1B

18:45:52 2010-08-16
Nu ska jag försöka mig på ett blogginlägg innan internet börjar cpa. Jag skulle skriva igår och hade precis blivit färdig och tryckte på spara och då la internet av så jag hade ingen lust att skriva om allt igen så det får bli lite av det också ;)
I går när Mysan och jag åkte till mig efter stallet så började vi prata om att en lastbil hade kört om mig på den smala vägen, och då sa Mysan men om dom gör det så ska du göra såhär och pekade finger, jag kollade i backspegeln för att se vad hon gjorde och fick se att det var en bil bakom xD

I dag gick jag och Mysan upp vid halv 6 för att göra iordning oss för första skoldagen i ettan. Det låter ju som man säger: hej jag  börjar första klass när man säger så. men iallafall vi gick bort till bussen aldeles för tidigt eftersom vi var färdiga och hade ingen lust att stanna hemma. Väl på bussen fick man trängas ganska rejalt och det var ändå bara effor, i morgon kommer tvåor och treor också :S Men det ordnar sig ;)
Jag tycker iallafall att min klass verkar bra, fast det var ganska tyst eftersom ingen vågade säga något. till ovh med jag pratade mer än endel :O och då är det illa ;S På onsdag är det första estet lektionen, det ska bli jätte spännande, jag börjar tvivla på att jag ska klara av sång faktiskt :S men om jag inte vågar så tar jag piano i stället så det blir väl bra det med, bara man slipper spela lätte låtar hela tiden, det är så tråkigt, jag tycker lixom om när något är lite svårare så att man får något att bita i. Eftersom jag redan kan spela lixom.

Efter skolan sen tog jag bussen till stallet för att rida Wimzan, dressyr på banan barbacka som vanligt på henne ;)Gick så J***a bra så det blev inte så långt pass.Hon klarade skänkelvikningarna utan problem i dag, hon gick till och med lite för mycket i kors ibland.

Nu sitter jag i min säng med Ronja bredvid mig som ligger och såver efter en dag av mycket svslappning ;)
Ska föröka få lite bilder av Sofia som vi tog på gärdet i söndags. Barbacka i klänning utan hjälm ;D så himla mysigt!  Vi har tänkt att göra samma sak i vinter sen fast i snön ;D
Nu ska jag gå och göra något annat om jag kan hitta på något ;)
Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback