Tråk

21:53:22 2010-08-06
Jag har absolut iget att göra, men jag kan lixom inte bara sitta stilla xD
Så jag slänger in ett till blogg inlägg ;) När jag kom hem från stallet förtu så började jag köra bort pappa hemifrån, jag ville att han skulle åka så att jag kunde göra en tårta åt honom, men han trodde att jag skulle ha hem en massa folk. När han hade åkt kastade jag mig på moppen och handlade saker till att göra tårta. Jag hann precis bli färdig innan pappa kom hem igen. Eftersom han hade gått runt hela dagen och sagt att han fyllde 27 så skrev jag det på tårtan och gjorde 2 roser med blad av marsipan. Gjorde små krusiduller runt kanten med grädde, så att den inte såg så naken ut xD Den blev gansak bra faktiskt. När vi hade ätit lite tårta så åkte pappa och hämtade kräftor som vi ska ha med oss till farmor och farfar.
Jag är redan jätte trött :O jag brukar inte vara trött när klockan bara är 10, jag brukar börja bli trött vid 1 någon gång. jag gick upp vid 9 i dag så det kanske är det men ajg gick inte och la mig så sent igår heller. Funderar på om det är för att jag knappt äter. jag åker till stallet och rider och när jag kommer hem igen så har dom andra redan ätit och då orkar jag inte göra mat så då skiter jag i det, och sen äter dom nästan inget på kvällen för dom åt ju mycket till middag så då orkar jag inte göra något åt mig då heller xD Men jag måste skärpa mig med det eftersom jag rör mig så mycket som jag gör, så jag behöver ju maten efterosm jag gör av med så mycket då.
Nej nu ska jag sluta babbla och hitta på något att göra ;)
Puss♥ 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback