Genom dina ögon

23:08:17 2010-08-01
Vart har det fina vädret tagit vägen? finns inte ett enda spår kvar av det längre. Så fort man sak gå ut regnar det. Allt blir så skitigt så, speciellt vita ponnysar -.- xD
I alla fall Blev en dag på Marieberg i dag. hittade lite saker faktiskt ;) 3 linnen, en jacka, halsduk, mjukisbyxor ;)
Mötte också Ludvig på Marieberg har inte sett honom på ett tag nu, men jag pratade med honom för några dagar sen ;)
Så det fick bli en hemma dag i dag och bara ta det lugnt efter örebro. Jag passade på att städa mitt rum så att det inte var så himla stökigt, jag tror att det sldrig har varit så himla rörigt xD
Iallafall, när det var avklarat så började jag läsa en ny bok-genom dina ögan av Stephenie Meyer-den är faktiskt jätte bra. Lite långtråkig ibland men annars så är det en ganska skön pause från twilight bökerna som jag läser om och om igen, jag får bara inte nog av dom xD Boken jag läser nu handlar mycket om skälar (stavas?)
Det är en tjej som har fått en annans skäl inuti sig och den skälen ska egentligen trycka bort den som egentligen ''äger'' kroppen, men hon finns istället kvar och hjälper den nya skälen efter att ha kommit på att den nya skälen är ganska snäll. På nätterna visar den som äger kroppen-Melanie-minnen från när hon ''ägde'' kroppen och efter ett tag börjar den nya skälen ta dom som egna minnen och känna på samma sätt som Melanie gör. Så det leder till att Den nya skälen och Melanie hjälps åt att hitta Jared som Melanie är förälskad i men inte har sett på några år då dom var tvungna att skiljas.
Jag tycker att den är bra och värd att läsa ;)

I morgon blir det en efterlängtad tur till stallet och ett dressyr pass på Willow. Gick så himla bra förra gången så nu ksa vi köra hårt men att mjuka upp och lösgöra henne så att hon kan ge efter mer. Det är alltid världens strid innan hon har kommit igång och det ska vi jobba med nu och försöka få bort. Jag ska också jobba mer med att få henne frammåt för som det är nu när hon arbetar bra så är det som att hon har klister under hovarna xD
Så det blir hårdträning för henne nu framöver för att få bort magen hon har samlat på sig xD fast hon måste ju ha något att leva på under vintern ;)

Jag släger in en bild på mig för ovanlighetens skull ;)



Nu ska jag krypa ner i min säng och lägga mig att läsa, Man blir ganska beroende av den här boken också xD

Natti Natti, Puss♥





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback