Varmt!

20:57:49 2010-08-12
Vaknade vid 11 i dag och gick upp för att äta frukost. När jag hade gjort mig färdig så gick jag och Caesar ut i värmen på en långpromenad. När vi hade kommit till normans så slängde han sig i gräset och rullade sig som en tok. Sen när han tyckte att han var färdig kastade han sig upp och gick några steg och kastade sig ner i gräset igen xD När vi hade kommit hem så började jag göra lite mat till mig och Johan. När det var färdigt och vi var mätta så satte jag mig på moppen och åkte till stallet. När jag kom fram började jag gå mot hagen för att hämta min ponny plutt.
Efter att tag så gick vi bort mot banan för att göra lite lednads övningar. Jag släppte lös hemme och började gå i serpentiner men en liten Willow efter mig. Efter ett tag så provade vi att hoppa över ett litet hinder. Jag sprang också bredvid henne när hon galopperadem jätte härligt! När jag var helt slut så gick vi tillbaka till stallet. När jag ahde gått ut med Willow igen så var det en timme kvar tills barnridningen skulle börja så då borstade jag, Ebba, Fia, Carro och Elli hundarna. det blev nästan ingen skillnad men vi blev mycket hårigare xD När vi var klara med det gick vi bort till lilla Belona, en liten fölis, och busade lite med henne. När vi var klara med det gick vi upp till stallet och kollade på get smart, för vi behövdes inte till barnridningen. Get smart är ganska så rolig faktiskt xD iallafall när man kollar med dom xD
I morgon ska jag sova i stallet med tjejerna, på fredagen den trettonde ;S ska bli lite läskigt. Men ändå kul som vanligt ;) Vi ska köra anden i glaset, det ska bli kul att se om det funkar ;P







Puss♥

» <33

vad är anden i glaset*?<3333

2010-08-12 // 22:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback