Tidigt

19:41:17 2010-08-14
Sov i stallet till i dag med tjejerna. När vi skulle köra anden i glaset så släcltes ljuset bara, det fladdrade lixom inte till utan bara slocknade :S skummt, men när vi hade försökt några gånger och det inte funkade så struntade vi i att köra det, så vi satte oss för att kolla på avatar i stället. Vi somnade vid halv 3 tror jag. Det var så himla varmt så det va inte sant!
Vaknade sen vid 8 och såg att Fia också var vaken så då gick vi upp och åt frukost. Sen gick vi och hämtade hästarna för att rida medans det fortfarande var svalt. Fick bli ''lite'' dressyr på banan barbacka som vanligt ;)
Williw gick så himla fint, det enda som inte gick så bra var skänkelvikningarna mot höger men det kommer om man övar lite ;)
Ridpasset blev sammanlagt 1 och en halv timme xD Var ganska trött i benen den kan jag ju säga! Jag ringde till mamma och väckte henne och frågade om hon kunde komma och hämta mig. Så det blev en hemma dag i dag.
I går kväll gick jag och Carro till hagen och fotade lite, bilder kommer upp sen. Jag, Ebba, Carro och Jennifer gick också ut och gick med vovvarna i skogen, medans Fia och Linnea städade sadelkammaren.
jag har också varit ute och gått med hundarna en liten promenad. Vi är hundvakt åt Molly den här helgen. Det är ganska fränt att gå med 2 stora schäfrar i koppel runt stan ;) Jag är ju inte så jätte stor så det är ganska fränt ;)
Nu ligger Caesar och Molly helt döda på hallgolvet efter promenaden xD
På måndag börjar skolan igen, det ska bli riktigt spännande! Ny skola, Ny klass, Allt blir nytt. Det ajg mest oroar mig för är nog att åka med bussen, så modig är jag xD Och nu har jag äntligen bestämt mig för att välja sång! Se nu till att jag inte ändrar mig, för det gör jag väldigt lätt om jag blir nervös xD


Lilla fölis Belona och jag.





Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback