Nya böcker

18:54:52 2010-08-19
Nu börjar det känns som att skolan har börjat igen, fast dom första veckorna skulle det vara lite slappt men det kommer nog snart igång. I dag har vi bara fått en massa böcker och pratat en massa, och till och med lilla jag kan prata! I går var det första dagen vi hade estet, och då skulle alla sjunga för lärarna och sen säga vad vi ville göra på esteten. Jag sjöng!!! jag trodde verkligen inte att jag skulle klara det, men det gjorde jag! det va visseligen bara lalala i olika skalor men jag gjorde det!!!! Så jag valde sång sen så får vi se hur det går, man kunde byta om det kändes fel som tur va ;)
I dag fick bli en hemma dag eftersom vi slutade sent i dag. Så Linnea följde med mig hem en liten stund innan hennes mamma kom och hämtade henne. Det var ett tag sen vi träffades nu!
Vi ska ha idrott i morgon och det känns faktiskt ganska bra, för våran lärare förstår om man har någon skada så man inte kan vara med lika aktivt som dom andra utan, och eftersom jag har en skada i mina knän så var det väldigt skönt att höra. så vi ska skaffa läkarintyg så får vi se sen ;)
Vi fick också ganska många nya böcker att lägga i det nya skåpet, som är as stort om man gämmför med dom vi hade förut xD I dom nya finns det till och med klähängare ;O xD värsta lyxen gämmfört med dom förra xD

Jag kom nyss hem från en långpromenad med Caesar, När jag hade kommit till stan så fick jag skit ont i hälen för mina skor skavde -.- så jag bad mamma ta med mina andra skor när hon skulle ner till stan, så då mötte jag henne när hon kom på cykeln. då frågade hon om jag inte skulle cykla med caesar hem för mina skor var jätte blöta. Så vi cyklade hemmåt, gick skit bra, jag har inte cylkat med honom förut men jag trodde inte att det skulle vara så lätt som det var xD
 
I morgon ska jag sova hos mysan och det är äntligen fredag! Så det blir nog att sova länge xD Hoppas det iallafall. Vi ska nog kolla på film och äta pizza, det va ett tag sen jag åt det xD Vi ska iallafall kolla på giddra inte med Zohan, jag tror det stavas så iallafall xD Så i morgon tror jag att jag ska roda dressyr och på lördag eller söndag blir det frihets dressyr. Jag ska få lite hjälp av Linnea för Willow behöver förstå att hon kan lyssna på skänklen fast jag inte har tyglar. Så vi ska jobba ganska mycket på det och sen på dressyren eftersom jag har tänkt att vara med på KM i dressyr i år med. Men då blir det att jobba lite mera med sadel och inte barbacka för det der nog inte så jätte bra ut om man kommer in på banan barbacka xD men vi kör utan sadel några dagar till för vi klarar precis samma saker utan sadel som med. Jag tror till och med att jag har bättre balans utan sadel än med, det låter lite knäppt men det är så xD
Nu blev det ett såntdär långt inlägg igen men om ni orkar läsa så hoppas jag att det inte åkte ut genom andra örat ;)


Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback