1 December

11:36:50 2010-12-01
En himla skön dag idag! Alla på Allé är lediga i dag! Igår hade vi tjejer filmkväll hos Lotta. Riktigt roligt! Vi kollade på paranormal activity 2, den var ingen höjdare men i slutet blev man ändå skit rädd xD jag tror att alla som satt i soffan lyfte någon meter xD Efter den började vi kolla på big mamas house 2 innan vi såg att Lotta hade step up 3! Så vi böt snabbt till den filmen istället xD Det jag han se innan jag åkte hem var skit bra! Lite senare i dag ska jag gå ner till stan med Caesar och möta Mysan. När vi kommer hen sak vi nog hjälpas åt att plugga och sen får vi se om jag ska åka upp till örebro i kväll och köpa vinterskor. Mina är helt sönder nu xD
Jag var och klippte och färgade håret i måndags, Jag är riktigt nöjd den här gången!

Nu ska jag försöka få in julmedleyt i huvet så att det blir lättare att öva sen ;)

Puss♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback