Alldeles för länge

12:49:17 2010-12-31
Jag kunde inte somna igår så jag låg och läste i en halvtimme, det ledde till att jag sov till kvart i 12 i dag -.- Då har ju halva dagen deran gått ju :O Men vad ska man göra? ;)
Mimmi kröp nyss upp i min "fotölj" bredvid mig och ligger och purrar för att få uppmerksammhet xD Hon brukar inte vilja vara så nära utan går gärna iväg när man kommer, men inte i dag tydligen ;)
Idag vid 7 ska hela familjen åka ut till Mysan och fira nyår :) Jag vet inte än vad vi ska göra men jag ska iallafall puss på Willow! :D Det ska bli jätte kul att träffa henne igen! Det var ett tag sen nu! Saknar henne jätte mycket så det är tur att jag kan komma och hälsa på henne när jag vill :)
Nu ska ajg nog sätta på mig glasögonen och läsa lite ;) När man väl har börjat med den boken så kan man inte sluta läsa xD Jag tycker att den är jätte bra! ;D
Puss♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback