Äntligen hemma

19:08:31 2010-12-29
Mamma väckte mig i morse vid kvart i 9. Så det var bara att häva sig upp och göra sig i ordning för en dag i Örebro. Först när vi kom fram till örebro så skulle vi till gått på foten och fixa till mina ilägg. När det var klart åkte vi till mammas kompis och fikade. När vi hade suttit där i en och en halv timma så var det dags att åka vidare till optikern på undersökning. Hos optikern gick det ganska bra, det enda var att jag skulle använda mina glasögon mer så att mina ögon kunde slappna av lite :) Efter det åkte vi till stadium outlet där jag hittade en ny väska ;) Sen åkte vi in till marieberg. Vi började med att hitta et datafodral till min nya dator och sen fixa till min klocka så att den passade min handled :) Sen åkte vi hem igen och har inte kommit hem förens alldeles nyss xD Så nu är jag ganska så trött xD Jag ska nog se om ajg kan leta reda på någon bra film som jag kan kolla på ;)

Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback