Det där med rubrik är svårt (y)

18:40:17 2010-12-30
Gick upp vid halv 11 i morse. När jag var inne på toan och skulle borsta tänderna kom musse in så jag tog upp honom i mitt knä så att jag kunde klippa klorna på honom nu när han ändå var inne på toan. När jag hade lagt honom på rygg började han spinna och slutade inte förens jag hade släppt ner honom xD När jaf var fardig med hans klor så tänkte jag att när jag ändå höll på så kunde jag ju klippa av mina också. Så ag började med det och jäklar va korta dom blev! xD det var väldigt länge sen jag hade korta naglar så det blir lite annorlunda xD
Efter ett tag åkte jag och mamma upp till örebro igen. Idag lyckades jag hitta lite faktiskt :) Det blev ett par jeans, och 3 tröjor :) Det är mycket mer än vad jag brukar hitta xD
Jag ska snart börja lägga över filmerna från den andra dator till min. Den andra datorn funkar nämligen just nu. Tillfälligt innan den kommer lägga av snart -.- Så man får passa på xD Jag är riktigt lättad över att jag har hunnit ladda övernästan alla mina bilder iallafall! Om alla bilder skulle försvinna vet jag inte vad jag skulle göra! Så man får snabba på om man ska ha något från den datorn xD
Ikväll är det vampire diaries! ;D Fram tills dess ska jag flytta filmer och bilder och sen läsa en bok som jag har börjat läsa igen för 2 gången xD Genom dina ögon ;) Den är värd att läsa :)
Nu ska jag hämta ett usb ;)
Puss♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback