Down

19:58:25 2010-12-26
Tar ännu en benstäckare från vampire diaries som jag har kollat på nästan hela sagen i dag ockå xD
Jag vaknade i morse av att det var ljust i mitt rum! Jag kollade på klockan och den hade redan blivit halv 11. Så jag gick upp. Jag gjorde mig i ordning och tog på mig termobyxor och varma kläder för en långpromenad med Caesar. Det blev ändå svin kallt om kinderna :S resten av kroppen hade jag gärna kört ner i snön xD
När vi kom hem gjorde jag en kladdkaka ;) Som nu är nästan helt slut xD Sen satte jag på datorn och fortsatte kolla på vampire diaries. Jag har nu kommit halvvägs på fjärde skivan, sen är det bara en kvar ;) Mamma och pappa var iväg till örebro i dag och handlade lite och kommer hem med en ny tv ;) Skit snygg! ;)
På onsdag ska mamma och jag till örebro för mina inlägg och mina glasögon så då ska vi köpa en dataväska :) mamma och pappa tänkte köpa en till mig i julklapp men dom visste inte om jag skulle tycka om den så det får jag göra själv :) 







Jag trodde inte jag skulle bli såhär ledsen. Jag är nu tillbaka till tjejen som är glad utåt men spricker innombords...



Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback