Helg!

20:22:04 2010-12-11
Jag släpade mig iväg till skolan i fredags för ett genrep av lucian. Vid 1 ungefär var jag så jäkla trött av allt repande till julshowen! Men jag tog mig genom dagen och fäljde sen med mysan hem när hon skulle mocka. Så jag passade på att hälsa på älsklings ponnyn! När hon hade mockat så skjutsade Niklas in oss till mig. När Mysan och jag kom hem satte vi igång med att göra tacos innan idol skulle börja. Det var ju finalen och den fick man inte missa!
Idag vaknade vi, lr jag vid halv 10. Mysan hade redan varit vaken en halvtimme xD Vi gjorde oss i ordning och satte oss och kollade på en film en stund innn vi skulle åka iväg och lämna av Mysan hemma. När jag, mamma och Johan hade lämnat mysan hemma så satte vi av mot örebro för julklappshandling :) Jag hittade faktiski julklappar till alla i släckten :) När vi satt och åt så fick jag skit ont i mitt vänsta rnä utan anledning. jag satt ju bara på en stol. Jag gjorde som jag brukar, jag sätade ut mitt knä och det kändes som att det blev bättre. När vi sen skulle gå därifrån gjorde det skit ont och kändes som att något satt i klämm mellan knäskålen och benet :S Skit äckligt! Det släppte inte heller! Jag var svullen och röd på knät :S När man kände på knäna var det högra kallt som vanligt ch det vänstra skit varmt :S Men nu är det lite bättre iallafall :) Jag hoppas att det kommer hålla i sig! Annars kommer det bli jobbigt att stå på 4 lucia shower på måndag xD

Nu ska jag fortsätta slå in julklappar ;)

Puss♥



» gus

dra iväg ett sms med ditt namn till mig:)<3

2010-12-14 // 16:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback