Ledig

11:07:04 2010-12-17
Nu va det ett tag sen jag blogga, men ajg orkar itne när jag kommer hem på kvällen xD
I onsdags va det premiär på showen. Va superkul och gick super bra! Så alla fick sovmorgon till klockan 4! Och efter showen igår som inte kändes lika bra sa lärarna att vi var så duktiga så att vi får vara lediga i dag för vi har ändå inget att öva på! ;) Så i dag ska jag bara ta det lugnt och gå med Caesar :) Jag känner att mina knän behöver det nu kan jag säga!
Mamma har pratat med min läkare och jag ska till honom den 28 och få en remiss till en ortoped! Och om mina knän låser sig sådär igen så ska vi åka in akut! Sen den 29 ska jag in och fixa till mina inlägg och fixa starkare styrka på mina glasögon så att jag kan se något xD

Nu är min lilla älskling ute på hästnet. Jag är helt säker på att hon kommer få det bra med sin nya familj! Någon liten tjej eller kille kommer bara älska att ha henne som sin! ♥

Nu ska jag gå ut med Ceasar på långpromenad i snön ;)

Puss♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback