Lördag

15:06:12 2010-12-04
Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 4. Vi ska nämligen på julbord i dag ;)

I morse gick jag upp vid 10. Jag var med Ludvig igår, mysig hemma kväll med en saknad kompis!
När jag hade gått upp och gjort mig i ordning gick jag och mamma ut och gick med Caesar i ca 2 timmar ;) ganska skönt om jag inte hade kännt av så att jag börjar bli sjuk xD men vi tog oss runt med hjälp av Caesar som drog som bara denn! När vi kom hem hoppade jag in i duschen och värmde mig, för det var lite smått kallt efter den promenaden xD
Jag har äntligen lyckats få över nästan alla bilder från den bärbara datorn nu! Så himla skönt! Så jag tänkte lägga ut någon av dom nu ;) Så ska jag låta johan få tillbaka sin dator ;)




Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback