Sjuk -.-

13:08:15 2010-12-09
Hemma från skolan i dag -.- Hade feber igår så efter maten satt jag bara och kollade på dom andra när dom övade på julshowen. Det blir faktiskit riktigt bra :) idag vaknade jag vid 4 och kunde inte prata så jag gick ner till pappa som redan var vaken och lyckades få fram att jag stannar hemma i dag och gick sen upp och la mig i min varma säng igen. Sen vaknade jag vid halv 8 och kunde inte somna om igen för att jag hostade så mycket. Så jag gick upp och tog med mig mitt täcke och kudde och gick och la mig i soffan. När mamma hade vaknat åkte vi till ica och hyrde Eclipse ;) Så fram tills nyss har jag suttit och kollat på den ;) Och nu har jag ingen aning om vad jag ska göra xD Men jag kommer nog på något under dan :) Jag har hittat en ny låt som jag tycker om ganska mycket så jag tänkte lägga upp den här ;)



Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback