Sjunga, Sjunga och sjunga

17:26:47 2010-12-07
Dom här dagarna har jag bara sjungit och sjungit! Det kommer bli så i 2 veckor till xD
I morgon ska vi börja öva koreografi så jag kommer nog komma till skolan i mjukisbyxor xD Jag måste ha knäskydden för att ens klara av lite av det och jag har ingen lust att trycka in de under jeans xD
Jag tänkte lägga upp några gamla bilder på Willow och mig. Bara för att det är så bra minnen! och för att hon alltid kommer vara bäst! ♥


Första sommaren med Willow♥


Första gången vi hoppa♥


Första hoppträningen♥


pappa fotar♥


Rider på gärdet första vintern tillsammans♥


uteritt med Linnéa♥


När jag började sätta igång henne igen efter att hon hade varit halt♥


Första galoppen efter att hon hade varit halt♥


Luciashow, vi är tomtar ;)♥


Räcer på jymkanan♥


och till sist en låt på det ;)




Puss♥

» Anna

Fina bilder :)

2010-12-19 // 20:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback