2 år

19:02:08 2010-07-21
Kom på att jag har ridit Willow i 2 år i dag :O tiden går verkligen snabbt! Jag kan inte fatta vad hon har utvecklats!
Dagen firade vi med en barbacka tur i skogen med Elli :)
När vi kom in i den riktiga ''djungeln'' var det nästan helt igenväxt! så det blev massor av konster på ryggen för att undvika grenar xD när jag låg på mage på willow så va hon bara tvungen att börja trava också xD
När vi hade traslat oss ut ur alla grenar och buskar kom vi fram till en massa lerhögar som Willow tyckte var väldigt läskiga xD när vi hade klarat oss förni dom också så kom vi fram till ett dike som inte har varit där förut och vi hade ju ingen lust att vända nu xD så Willow gick över diket jätte snällt utan skutt, medans Nova hoppade över med en skrikande Elli på ryggen xD hon var inte direkt berädd på att hon skulle hoppa xD
vi jobbade lite i dag också och Willow gick så himla bra! Jag älskar när hon är sån!♥


Willow och jag, ett halvår efter att jag började rida henne


Willow och jag, för några dagar sen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback