20 år äldre

19:22:34 2010-07-09
Igår kväll så gick jag och Sara och la oss vid 12, vid det här laget så har all dålig sömn gjort oss ganska så trötta.
Och så råkade jag knäcka min rygg, och då började jag as garva för att jag va så himla trött och då satte Sara igång och skratta för att jag skratta, och när jag fick luft igen å lyckades jag få fram att det inte ens var roligt och att det va min rygg som knäcktes. Då började vi skratta ännu mer xD sen kunde vi inte sluta, så vi lyckades väcka hela huset som hade sovit ett tag xD När vi hade börjat få luft igen så kom vi på att när vi blir gamnla så kommer vi sitta på en veranda på ett ålderdommshem och så råkar jag knäcka ryggen och vi börjar as garvaså att vi tappar löständerna. Då började vi ju såklart skratta ännu mer. Vi kunde verkligen inte sluta xD kul vare!
Så om det stämmer med att man blir äldre om man skrattar så är vi nog 20 år äldre nu xD 
I dag så har det varit väldigt fint väder så vi har solat ganksa så mycket och jag kan ju säga det att det blir inte en rolig bil resa i morgon om man ska sitta mer hela dagen xD

I morgon ska vi börja åka hemmåt. det tar ungefär 9 timmar att åka om vi inte stannar, men vi måste ju göra många stopp för det går ju inte att sitta ner så länge när man har brännt sig, jag är ganska så röd på arslet och det är inte så värst skönt att sitta ner nu xD
Men det ska bli lite skönt att komma hem till sin säng och till Willow har saknat henne skit mycket nu! Min lilla ponny plutt! på söndag så blir det en liten tur i skogen eftersom hon har stått nu i en vecka. Hon kommer vara rund som en boll, jag vet ju hur mycket hon sväller på en dag -.- xD aja lite sommarmage får dom ha ;)

Puss♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback