Danmark

10:27:49 2010-07-02
I dag blir sista dagen jag skriver något på ett tag, ska ju till Danmark en vecka med Sara och hennes familj, min familj ska ju såklart också med ;) jag vet inte riktigt vad vi ska göra men vi bor ju 15 meter från havet så något hittar vi nog på ;)
Jag kommer nog ha massor av bilder att lägga upp efter Danmark sen också ;) 
Jag och Sara har bestämt oss för att gå på promenad varje morgon innan frukosten, får se hur det går xD Det blir nog i alla fall massor av bad och skratt som vanligt med Sara ;) Vi har också en massa filmer att kolla på om vi inte får något att göra så vi kommer nog ha dagarna fulla ;) Vi ska nog åka över till Tyskland också, så vi har skaffat pass och man ser ju för rolig ut på dom korten xD
På vägen till Danmark ska vi ju åka på en bro över, och det tycker jag ska bli jätte läskigt att göra för den går också under vatten :S men men, vi får väl se om jag överlever ändå ;)  

I dag ska jag sälja jordgubbar från 1 till 6. Sen blir det stallet och säga hej då till alla. Jag kommer sakna Willow en hel del! Men blir ju bra igen sen när jag kommer hem, men jag kan bara se Willows mage svälla mer och mer för varje minut, inte för att hon är så smal nu heller men jag menar vad ska hon annars leva på på vintern? xD
Hon är perfekt precis som hon är så de så ;)

Jag glömde skriva det igår, att på bussen satt jag och lyssna på Perfect time med We shot the moon och då började jag nästan gråta, jag började tänka på allt som Willow och jag har gått igenom sen jag började rida henne för snart 2 år sen. Både hon och jag har kommit jätte långt. Den låten har en sån himla fin text och betyder aå mycket för mig så det är inte sant...♥

Aja hoppas ni får det bra veckan jag är borta. Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback