Det regnar köttbullar

16:53:47 2010-07-19

Gick upp vid 9 i dag för att göra mig i ordning för att åka till Emma, det va ett tag sen nu.
När jag kom fram efter min krypkörning på grusvägen så stallde jag moppen vid huset och möttes av en jätte glad Emma.
sen så gick vi ut i ''värmen'' och tog lite kort, men när vi höll på att frysa ihjäl så var vi tvungna att gå in igen ;)
Sen hamnade vi framför datorn med popcorn och varsin katt i knät ;)
Vi kollade på en film som hette the covernent,  ganska bra tycker jag ;)
Sen fastnade vi vid datorn och sjöng en heldel. Emmas lilla piano kom också fram och vispelade lite på det :)
Nu sitter vi och väntar på att Det regnar köttbullar ska finnas i datorn så ska vi kolla på den sen ;)

Igår åkte jag till stallet ganska tidigt och red ut en sväng på Willow med Mysan.
Hem och duscha för att sen få ett sms av mysan om att hon ville låna en film, så jag bakade kladdkaka och åkte iväg till mysan ;) Vi kollade på 2 filmer och sen bar det hem och åt grillat för båda ;)
Mysan stannade hos mig till halv 12 sen skjutsade vi hem henne till sig och så blev det bara att krasha i sängen och sova som en stock tills klockan ringde xD

Puss♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback