Hemma dag

19:19:38 2010-07-26
What do I have to do, To try to make you see, That this is who I am, And its all that I can be♥

Blev en hemma dag i dag -.- Det finns ju inget alls att göra om man bara är hemma, man blir så himla rastlös xD
I morse så var jag med Mysan iallafall, jag har varit med henne hela helgen, kul som vanligt ;)♥ I dag ''hjälpte'' jag henne att färga håret ;) hon matchade mitt regnställ fint iallafall ;)
Vi kollade på lejonkungen 3 också innan Madde kom och hämtade henne för hemfärd. Snacka om att det blev tråkigt då xD Har ju haft någe att göra hela helgen är jag har varit med henne, men nu sitter jag själv -.-
Blir inget stall i dag för jag har sån himla mensverk så jag får roa mig hemma med att knarka alvedon istället ;)
Nu är moppe jävlen inne på cervis igen också, slangen till oljan släpper hela tiden så det bara rinner ut olja -.- hoppas dom har fixat det nu så att jag slipper åka buss ;) Jag ska nog släpa mig bort och hämta den sen så att jag slipper vänta på buss i morgon, utan att jag kan åka till stallet när jag känner för det ;)
Nu har jag bestämt mig för att köpa en ny mobil. Jag har samlat ganska mycket så nu har jag mindre an halva beloppet kvar tills jag kan köpa den jag vill ha :)
Jag ska gå tillbaka till rosa, så sen blir det pinkpower ;)

Jag har hittat jätte snygga täcken som jag ska köpa till Willow sen också. Fabbe har slitit sönder hennes nya vinter täcke hon fick förra året -.- så det blir bara att köpa ett nytt xD Jag ska också köpa ett nytt flease täcke och nytt länd täcke. Jag vill också att hon ska ha rosa benskydd, men det får bli någon gång när jag har pengar xD
Det är så surt att allt ska kosta så himla mycket för det finns så mycket man vill ha men inte kan få -.- xD

Det får bli allt för i dag, Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback