Lördag och Söndag

22:05:38 2010-07-04
Gick upp vid 6 i dag :S satte mig i bilen vid 7 och åkte iväg mot Malmö. När vi kom fram till Malmö så handlade vi lite mat som vi skulle ha med oss, sen så åkte vi ut på motor vägen och möttes av världens kö -.- det va så himla segt så det va inte sant, jag och Sara satt och smsa under hela tiden och vi såg en gubbe som hade gett upp med att åka bil ron, sen va det bara 5 timmar kvar i bilen -.- men vi kom fram tillslut efter en väldig kramp i arslet och ont i benen!

På kvällen så kunde varken jag eller Sara sova så vi kollade på the proposial till 1 ungefär, men vi va fortfarande inte trötta, så vi började kolla på Vampire diaries. och då va klockan halv 3 och vi var fortfarande inte trötta xD
När vi skulle försöka sova sen så kom vi på att det lös från toan så då skulle vi gå upp och släcka men båda är ju ganska så mörkrädda så vi såg ju ganska så roliga ut när vi gick igenom huset och inte såg ett skit, när vi om fram till toan så kom vi på att vi skulle ta oss tbx också utan att stöta på ett monster, så vi gick livrädda tillbaka till sängen och när vi väl hade kommit fram så så han gick igenom kön istället xD och vi kom på att det gick så himla snabbt så vi skulle nog få fortkörningsböter och inte ha råd att ge oss julklappar, vi som så gärna vill ha det också ;)
Vid 2 ungefär åkte vi över öresundsbbörjade någon röra sig och gå upp på toa, och vid det laget hade vi skrämt upp varandra ganska så rejält xD

I dag så vaknade jag halv 8 av att dom andra gick upp, så det blev inte så mycket sovmorgon för mig inte xD
när Sara och jag hade kollat på ganska så många flera Vampire Disries så gick vi ut på promenad och gick längs stranden. När vi hade kommit en bit så kom vi på att vi hade gått i sanden helt i onödan för det fanns en trotoar lite längre upp xD Vi var helt slut av att ha gått i sanden i någon timme, Sen på hemvägen så gick det lite lättare att gå nu när vi visste att det fanns en trotoar xD När vi kom hem la vi oss och solade några timmar, sen gick vi ner till havet och badade ;)
Efter maten nu så ska vi gå mot ''stan'' och kolla hur det ser ut, vi får väl se hur långt vi kommer ;) När vi kommer hem sen ska vi nog kolla på en film lr nåt ;)
Nu kommer lite bilder från Danmark.

Jag i havet




Ett hjärta vid stranden


Jag och Sara♥


Jag och Sara♥


Det får bli allt för i dag, puss♥






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback