Måndag

18:36:23 2010-07-12
Vaknade halv 11 i dag av ett sms från mysan, som undrade om jag kunde jobba på torsdag. xD
När jag hade ätit frukost och slängt på mig kläderna skjutsade mamma mig till stallet.
Sen hämtade jag Willow i hagen och började borsta. Det va så himla varmt så det blev bara en kort sväng ut barbacka i skjorts xD
När vi kom tillbaka så hade mamma kommit för att hämta mig och då passade jag på att svampa av henne, madans mamma höll i henne. Jag svampade till och med av henne i ansiktet så att hon skulle bli lite kall. När det bara var lite vatten kvar hällde jag hinken över henne, hon tyckte det va as skönt eftersom det var så himla varmt.
Sen skulla mamma gå med henne mot bilen medans jag hämtade några saker jag skulle ha med hem, och då ville inte Willow gå någonstans, utan stannade och väntade på mig. Mamma försökte få henne att gå lite frammåt när jag var med men då gick hon i snigel fart, så då bytte vi så att mamma tog alla grejor och jag Willow och då gick det hur bra som helst, då gick hon iallafall frammåt xD
Sen hem och duscha och satte mig för att kolla på en film i mitt stekheta rum xD
Sen kom Gus vid helv 6 och nu sitter han och kollar medans jag skriver så att han slipper gå in och kolla sen xD
Latmask ;)
Nu sitter han och säger att jag är lat så det är väl bäst att sluta skriva

Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback