Motorcykel

17:03:50 2010-07-31

Vaknade av ett sms i dag vid 10, så det var ändå bäst att gå upp då annars skulle jag sova hur länge som helst xD
Gjorde mig i ordning för att åka till stallet, när jag kom dit så hade Willow precis fått nya skor (skönt!) Tog in henne och började borsta. Skulle rida ut med Bella till fikaplatsen ;) Det blev lite halvräser ibland och sen vissa stunder orkade Willow inget xD Men jag tror att hon hade träningsverk från när jag red igår.
Då red vi dressyr på gärdet, hon gick så himal bra! hon arbetade lite bättre i höger varvet som vanligt, Vi tog också en räsergalopp genom en vatten pöl, Willow är lite rädd för vatten så jag blev så himla glad när hon klarade att galoppera över. Jag är så himla stolt över min lilla ponnyplutt! :')♥
När jag åkte till stallet på moppen i dag så började den låta jätte mycket,den lät ugnefär som en motorcykel xD Men på hemvägen sen så lät det som vanligt igen, undrar vad det kan va, jag är ju inte så jätte bra på sånt xD
Så nu är jag ny duschad och sitter och lyssnar på musik ;)
I morgon blir det marieberg igen eftersom jag inte hittade någe med än jeans förra gången xD
Men nu säger mamma att jag måste gå och tvätta moppen, så det är väl bäst att jag gör det -.-
Puss♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback