Mysan

22:32:46 2010-07-01
Har precis kommit hem från örebro med Mysan. Har varit en toppen dag ;) ♥
Åkte med bussen till Örebro vid 11, och mötte Mysan som redan var i örebro, hon hade sovit hos sin mamma ;)
sen gick vi runt på stan ett tag och handlade lite ;) hittade 3 par trosor och leggins, måste ha lite pengar till Danmark tills på lördag ;P
Bev lite mat på mcdonalds sen innan bion, är ju ganska så trött på det sen jag va i Göteborg och åt det ganska så ofta då, ,men det gick i alla fall som tur va ;)
Efter det så gick vi bort till bion, och kolla på Eclipse. den va jätte bra och jag tycker att det var jätte bra gjort att få in så mycket från en så bra bok till film, och det finns ju vissa som bara blir snyggare och snyggare ;)
När filmen var färdig gick vi bort till mormor och fikade medans vi väntade på mamma som skulle hämta oss. och nu sitter vi här och ska nog snart kolla på film. i alla fall, här kommer lite bilder från dagen ;)


Mysan i örebro solen ;)


Jag och Mysan♥


Jag och mysan♥




Det får vara allt för i dag ;)puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback