Odense

18:57:56 2010-07-08
Åkte till Odense i dag med hela familjen och Saras familj. Först gick vi runt och kollade lite och sen tillslut hittade vi en pizzeria som vi kunde äta på xD
Sen när vi hade ätit så gick vi runt lite på stan och gick i affärer. Det har varit lite mulet och så i dag så det va perfekt att åka till Odense. I morgon är sista dagen här och på Lördag åker vi hem. Det ska bli lite tråkigt att åka hem men skönt att få sova i sin egna säng.
Sara ska nog komma till mig sen om några veckor igen för det blir ju inte så ofta att man träffas när man bor 12 mil ifrån varan. Jag kan inte fatta att vi har kännt varandra i 8 år :O det har gått så himla snabbt!
Vi träffades på stena line påväg till Danmark när blyga jag frågade om vi skulle leka i bollhavet. Det va ganska så modigt av mig eftersom jag inte sa så mkt då, det kanske jag inte gör nu heller men men xD Det visade sig sen att vi skulle till samma hotell och göra samma saker, så mamma och hennes mamma, Marita, började prata och sen så har vi träffats sen dess. Vi har alltid så himla kul ovh vi är väldigt lika så det är lätt att vara sig själv. Hon är bara 13 dagar äldre än mig. Det kanske inte är så kul att läsa om det här men Sara är en väldigt bra kompis som betyder väldigt mycket för mig!♥
Just nu sitter vi på msn och pratar med varan på varisin dator, fast vi sitter en stol bort xD
Nej nu ska jag fortsätta prata med Sara på msn.
Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback