övningskör

22:39:17 2010-07-27
Har precis kommit hem från en runda bakom ratten med pappa ;)
Jag har mått så himla dåligt i dag på grund av mag ont så jag kunde inte ens åka till stallet :/ Men jag bad Bella rida Willow åt mig i dag, det gick jätte bra sa hon, jag haren känsla attBella är kär i minlilla ponny ;) Inte så svårt att förstå ;) Om jag blir hemma i morgon också så ska hon få rida Willow igen ;) Jag märkte att första gången jag lät Bella hoppa upp på Willow så tyckte Bella om Willow, hon vill slltid mer än gärna hjälpa till med henne, och det är jätte kul, för då vet jag att jag alltid har hjälp med henne om jag inte kan ;)
Så då får jag inte rida min plutt förens på fredag för Madde ville låna Willow till något på torsdag. Men jag får stå ut ;) Jag har ju inte träffta henne sen i Lördags :O Det är väldigt lång tid. men jag hoppas att jag kan ta mig ut till henne i morgon, Då blir det nog bara en massa mys på vägarna i skogen, lr så får det bli en till Bella dag för henne, Willow klarar sig nog ganska så bra med henne.
Dagen har bestått av väldigt många tv program och slappande framför tvn, blir ganska så långtråkigt. Om någon dag är jag igång igen som jag brukar ;)
Jag är väldigt känslosam den här ''speciella'' veckan har jag märkt, jag gråter för ingenting och mitt humör går bara upp och ner hela tiden, inte så jätte kul, men det är väl en till sak som man måste stå ut med som tjej xD
Nu är det inte långt kvar tills skolan börjar, det känns inte så, men så är det. Jag börjar den 16onde. Det ska bli as spännande att börja på en helt ny skola, det är tur att jag fick med mig så många kompisar. Det blir nog väligt kul när alla har kommit igång ;)
Nu funderar jag faktiskt på att gå och lägga mig, jag är skapligt trött fast jag har sovit jätte mycket dom senaste nätterna xD Så jag tänkte sova ikapp lite, lr ja försöka vända tillbaka dygnet iallafall xD
Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback