Prat med Ludvig

17:28:56 2010-07-15

Klockan ringde halv 8 i dag för att jag skulle sälja jorgbubbar.
Sålde till 1 och då kom Mysan och bytte av mig ;)
Vid halv 12 kom Ludvig och då satt vi och pratade massa och det blev sånt prat tillslut att folk gick och glodde xD
Sen hem till mig och sätta sig och äta. Mamma och Ludvig satt och pratade om precis allt och det va faktiskt lite kul att lyssna ;)
Sen gjorde vi negerbollar, gott gott ;)
Dom är nästan slut nu xD
Sen blev det en snabb promenad i hettan med Caesar. Ludvig hade som vanligt svårt att hänga med när jag gick xD
Nu sitter vi här och pratar och skrattar åt vissa saker som är väldigt ointressanta egentligen xD
Så kul att träffa honom igen, det va så länge sen nu! Det får det bli ändring på!
Vi har pratat en massa gamla minnen och gud va jag saknar det nu när vi pratar om de!
Men vi får väl skapa nya minnen nu istället :)

Det blir inge stall i dag så hon får stå och vila, lite skönt för min ponny plutt att göra det också ;)
På Lördag är det sista dagen jag säljer jordgubbar så då får jag ledigt ;)

På ludvigs begäran ska jag nu lägga upp en bid ;)
Puss♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback