Racing på gärdet

11:22:23 2010-07-14
Åkte till Örebro med mamma igår en liten sväng. Va tvungen att åka till Hööks, behövdes.
Köpte fluggrejs som man har runt ögon o juver, Flughuva, och skimmelschampo. Sen hade johan bett mamma köpe ett ljud system om han skickade med pengar så då åkte vi och köpte det också. Sen till pappa så kopierade han mina slutbetyg och sen skynda oss och hämta mysan vid konsum. ´Hem hit och åt, Sen tänkte vi vänta lite med att åka till stallet för en som bor i sutgan nu ville låna Willow och rida på så jag skulle bara dit med Mysan men när vi kom dit så skulle dom rida ut i skogen istälet så då tog dom nordisar istället. Så då red jag Willow iallafall, lite på gärdet och mjukade o lite sånt. Det gick skit bra med tanke på att jag inte har ridit dressyr på 2 veckor, vi avslutade passet med en tävling mot Bella o Mysan på gärdet, o Bella va ju såklart snabbast men Willow hängde med ganska bra halva vägen *stolt*
När vi hade gått bort med hästar och sånt så gick jag och mysan in i husvagnen och kollade lite på film och sjöng, sen vid halv 12 kom mamma och hämtade mig.

Idag vaknade jag vid 8 av att jag hade drömt en mardröm -.- men jag lyckades somna om. Så jag sov till 11 ;) efter att jag har ätit sen ska jag till stallet, det blir inge rida idag, Jouline ska rida på henne i dag istället, men Mysna ville att jag skulle komma iallafall, så vi åker nog och badar eller någe sånt. I morogn ska jag jobba så det blir inte så lång tid i stallet i dag för då mådte jag sova, jag börjar vid kvart i 9 det är väl inte jätte tidigt men jag måste komma med ett glatt humör och då är det bäst att sova ;)
Efter jobbet ska jag va med Ludvig, det va ett tag sen nu. Det ska bli kul att träffa honom igen ;)

Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback