Regn Regn o mera Regn

18:27:42 2010-07-29
Vaknade vid 11 i dag utav att mamma ringde och frågade om Caesar hade varit ute -.- Hon kunde inte ha ringt Johan och frågat nej nej, han hade ju bara varit vaken sen 8 xD
Men iallafall jag gick upp då och släppte ut Caesar i trädgården, och åt frukost. Sen bar det iväg till stallet vid halv 1 för att fira Madde som fyller år i dag, Det blev tårta, kakor och saft ;)
Vi satt och pratade Någon timme sen gick jag för att hämta Wimzan i hagen ;)
När vi hade gått ut från hagen så började Willow skritta på som en tok, jag tror att det har varit något djur som har skrämmt henne där för när vi hade gått förbi skogen så blev det lika segt som vanligt xD
När jag hade borstat färdigt så hoppade jag upp, med mitt röda regnställ på ryggen på henne och red iväg. När jag var påväg tillbaka och började se stallet igen så började det regna som bara denn, så snabbt in i stallet och fixa färdigt. Sen ut till hagen i regnet. När jag kom tillbaka så var jag redan lagom blöt, så skulle jag sätta mig på moppen och åka hem också -.- Så när jag väl kom hem så hade det regnat igenom jackan och byxorna så jag var skapligt blöt då med xD
In snabbt i duschen för att värma mig. Sp nu är jag varm och skön och sitter och kollar när mamma bakar bullar ;)
Det märks att jag har börjat gå ut igen efter några dagar, det är därför det regnar, jag brukar alltid ha sån tur med vädret -.- xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback