Rosa gris

00:11:13 2010-07-08

Hejsan.
I dag har det bara varit en massa sol och bad som har gällt.  Det har varit as fint väder och Sara och jag har gått mellan stranden och huset hela dagen och solat på olika ställen. vi har nog legat ute några timmar sammanlagt. Så nu så ser jag ut som en rosa gris för att jag har blivit så solbränd, det är inte skönt kan jag säga xD nar jag låg på mage och solade så tror jag att jag råkade somna så ja låg ju så ett tag och nu så har man helt plötsligt en roset på ryggen (Y) -.-
men men det jämnar nog ut sig till slut xD i dag så ska vi gå ovh läga oss tidigt :O vi har lagt oss vid 3 alla andra dagar men i dag är vi skit trötta och har ont i huvet av all sol så det får bli tidigt i dag ;)
I morgon ska det kanske regna så då får det väl bli en inne dag, men jag bet inte hur mycket vi kommer vara ute iallafall, vi är ju så brända xD
nu ska vi gå och sova. Gonatt puss♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback