Så himla varmt!

12:51:05 2010-07-11

Vaknade vid halv 11 i dag. Det va så himla varmt på mitt rum så jag kúnder inte somna om -.-
jag gick upp och åt frukost och satte mig sen vid tvn. Jag ska inte åka till stallet föresn senare för der är så himla varmt så det är inte sant! Jag ska ta in henne några timmar innan jag ska rida för hon kan inte sova i hagen på nätterna för alla insekter, så hon ska få sova lite inne innan. det blir så himla jobbigt men värmen för både henne och mig. Det blir bara en liten sväng i skogen i dag eftersom hon har stått i en vecka nu. Och sen så ska jag prata med Mysan oxå ;) har ju inte pratat med henne på en hel vecka.♥
När vi kom hem igår så slängde jag mig över brevet från àlle och kollade om jag hade kommit in på samhäll estet och det hade jag ;D känns jätte bra ;) vi börjar den 16onde lite tidigare än vanligt men men, det går väl det med ;) Mysan och Emma kom också in, det känns bra ;D Jag hoppas att jag kan va med Emma nägon dag nu, det va så länge sen :/
Men det ska det bli ändring på ;)♥

Det får va allt för i dag. Puss♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback