sång

21:13:09 2010-07-14
Sitter men Mysan i min säng och sjunger, lr ja, jag sjunger hon krascha vid good enough xD
Så nu sitter jag och sjunger för henne istället xD
Ska senare skjutsa ut henne till stallet efter en kväll med prat, tacos och sång ;)
Nu tror jag nästan att hon sover här xD
lite skönt att inte sova i husvagnen någon gång ;) hon ska till stallet sen och rida dressyr på Bella och då ska jag hem och kolla på en film lr nåt innan jag ska sova. Jag ska upp tidigt i morgon för jag ska sälja jordgubbar. Ska sälja fredag och kanske lördag också. Så jag får in lite mer pengar iallafall ;)
Nu vaknade hon så nu har jag någon att prata med så nu ska jag sluta skriva ;)
Puss♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback