Sara

22:40:44 2010-07-10
Du är den bästa kopis jag någonsin har haft! du betyder så himla mycket för mig!
Jag kom och tänka på det att vi har aldrig bråkat, inte det minsta. Vi har inte ens små tjaffsat om minsta lilla sak. Du finns alltid där för mig!
Den dagen när jag träffade dig på båten visste jag inte vilken bra kompis jag skulle få, men nu vet jag.
Jag kan berätta allt för dig och du lyssnar alltid, vad jag än har att säga. Det är synd att vi bor så himla långt ifrån varandra.
Dom andra kanske inte fattar hur mycket du betyder för mig, Men jag hoppas att du gör det!
Jag älskar dig bästavän!!♥


A cirkle is round and has no end, that's how long you will be my friend♥



» sara

Naaww sluuta du gör så jag börjar gråta ju =´(

Du e för sööt o snäll taack såå himla mkt!! Jag älskar dig me! taack för att du fiinns! <3

2010-07-10 // 22:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback