Solning bland molnen

22:23:13 2010-07-06

Det blev en väldigt lugna dag i dag.
När Sara hade vaknat så kollade vi på Vampire diaries. Sen gick vi ut i solen som gick i moln efter 5 min -.- så då gick vi in igen och började kolla på film, sen blev det sol och då gick vi ner till stranden och solade. vi låg där ganska så länge, sen skulle vi äta och efter det blev det minigolf.
När Sara skulle slå så stog jag lite nära, och hon skulle ta i för det var en jätte backe bollen skulle upp för, och vips så sa det bonk och jag hade fått en golfklubba i huvet xD efter det blev det inte bättre, Johan slog klubban i huvet på mig när an skulle lägga upp den på axeln och Emma sköt en boll på min tå xD men jag kan iallafall säga att jag vann, trots alla slag xD
På hem vägen så gick jag och Sara och pratade om lejonkungen 3 och om hur mycket vi skrattade till den när vi såg en första gången, vi spolade tillbaka flera gånger där det va roligt xD och solen höll också på att gå ner och då passade jag och Sara på att ta lite kort, det var jätte härligt för det va också jätte höga vågor. Några av dom kommer här ♥



Sara♥


Jag♥




Puss på dagen!♥


fin bild :D

2010-08-17 // 18:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback