Sömntuta

10:35:46 2010-07-06
Sitter i köket i stugan och väntar på att Sara ska vakna. vi la oss vid 3 igår och pratade en hel del, nästa gång vi kollade på klockan va den 20 i 4, så gissa om jag är trött i dag, för jag vaknade av dom andra vid halv 9 och kunde inte somna om -.-

När jag och Sara va ute och gick här om dagen så va det en massa killar i vattnet, vi gick i bekini för det va så himla varmt, först när vi går förbi dom så visslar dom, sen när vi vände och skulle gå tillbaka så skrek dom hey, baywatch (vet inte hur det stavas xD) Det va lite pinsamt xD det va en massa som bara glodde när vi gick förbi, Det va lite jobbigt faktiskt xD

I går åkte alla till Tyskland och handlade, vi va i en jätte stor affär i flera timmar -.- Jag hittade lite iaf ;)
2 parfymer, nagellack, hår inpackning, linne, tskirt, lite godis, hörlurar till mobilden dom gamla va inge sköna xD
Det blev en heldag i Tyskland. Där vi var va det jätte mysigt, det va mycket gränder med massor av blommor och små gulliga butiker ;)
På kvällen när jag och Sara låg och pratade så kom vi in på Harry Potter och eftersom jag har läst alla bökerna så förklarade jag hela 7ans bok, det va lite nördigt xD jag har inte läst den på jätte länge med jag kunde den ändå fortfarande xD

I dag har jag ingen aning om vad vi ska göra, vi ska nog förmodligen ligga på stranden och sola lite iaf, det är lite molnigt nu och ganska så kallt men det blir nog bättre, det har varit så dom andra dagarna också men sen har det blivit minst 25 grader.
Vi ska nog också slå Johan och Emma i badminton, Sara och jag är bäst på det ;) Dom andra bara klagar på att vi inte rör på oss, men vilka är det som vinner? ;)
I kväll blir det nog lite film som vanligt, vi har ju några att kolla på, om man säger så xD
Vi måste iallafall hinna kolla färdigt på alla Vampire diaries. Dom är skit bra, man kan lixom inte sluta kolla :)
Nu sitter jag här och leter efter ny bra musik på spotify, jag är så himla trött på dom jag har xD
Och så får vi se om Sara kan vakna snart ;)
Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback