Trött som f*n

20:26:15 2010-07-25

Var i stallet igår trots vädret, red lite dressyr på gärdet och jag har inte varit så sur på Willow på länge xD men mot slutet när hon fattade att jag itne tänkte ge mig så gick det riktigt bra ;)
Åkte hem vid 5 och lämnade moppen i stallet så att Mysan kunde komma hem till mig sen ;)
Hon kom vid 7 efter att ha suttit fast i kön som var väldigt väldigt lång xD
En timme efter att my hade skickat ett sms att hon snart skulle åka så börjar mamma fundera på om det hade hänt något, och då blev ju jag också orolig, men tillslut så kom hon ;)
Vi gick senare ner och hyrde en film på ica, det blev shutter island, jätte bra var den, fast mysan fick sitta och förklara ganska mycket men när hon hade förklarat så förstod jag ;)
Vi gick och la oss sen vid 2 tror jag och började prata och tillslut så började mysan snarka så då försökte jag också sova, men jag kan säga att det va inte lätt xD

Vaknade vid 11 i dag och började göra oss i ordning för en dag på marieberg :)
Gick nog runt där från 1 till 5 och det enda jag hittade var ett par jeans, ett armband och lite skolböcker xD Snacka om att jag gillar att shoppa -.- xD

I förrgår när jag var ute och gick långpromenad med Caesar så vek sig mina knän när jag bara hade gått halvvägs -.-, det var inte så bra tajming precis, men jag tog mig hem tillslut. Så i går hade jag skit ont i mina knän och fötter så jag hade lite problem med att gå då också. Men men ;)

Nu hoppas jag att Sara äntligen kan komma den här veckan, det var ett tag sen nu och sen när skolan börjar hinner vi inte träffas så mycket :/ Så jag håller tummarna ;)

Nu ska jag bara sätta mig och vänta på att Mysan ska komma så kan jag gå och lägga mig sen för jag är as trött xD Fast jag kommer nog inte lägga mig så tidigt iallafall, det blir nog rätt sent som vanligt xD

Puss♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback