You make me happy

14:04:33 2010-07-17
I Torsdags kom jag på vid 9 när Ludvig hade åkt hem att jag ville till stallet. Så jag körde ut dit och pappa satt bredivid. Gick och hämtade Willow  och borstade och fixade i ordning henne inför en liten tur på banan med hinder ;)
Jag red till 20 över 11 så det blev ingen liten ridtur, 1 timma o 10 min.
Hon va jätte duktig. Jag älskar när man får berömm av någon också, Linnea va med mig bort till banan och hjälpte till lite med hindren och när jag började rida fram så sa hon ''vilken ordning du har fått på henne, Ni är på god väg'' Sånt tycker jag om :)
Jag hade sagt till mamma att jag skulle va färdig vid halv 12, 12 och ajg ringde till henne halv och bad henne hämta mig ;) Snacka om punktlig ;)
Sa Gonatt till Mysan och åkte hemmåt mot duschen. In i den och sen krachlanda i sängen ;)

I Fredags va det sista gången jag sålde jordgubbar så nu ska jag bara ta det lugnt till skolan börjar den 16onde.

I dag vaknade jag först vid 9 men när jag kollade på klockan och fick se att den bara var 9 så somnade jag om. Vaknade sen vid 11 och då kännde jag mig tvungen att gå upp.
Åkte till stallet halv 12 och tog in Willow i regnet. När jag kommer fram säger Madde att Willow hade varit ute och sprungit i natt vid 5 på gärdet med massa havre, och inte nog med det så  hade dom fått en ny bal hö -.- Så man kan ju säga att hon var slö i dag xD
Släppte henne på banan sen iallafall, det kändes säkrast när det åskade för det är inge bra och sitta på henne då eftersom hon är rädd för åska, raketer och jakt. Så vi busade lite på banan istället och när hon galopperade så sprang jag bredvid, jätte mysigt ;)
Vi var inte där så länge, en kvart tror jag för både hon och jag såg ut som vi precis hade kommit ut från duschen fast jag hade kläder på mig -.-
När jag kom in i sadelkammaren sen så skrattade dom åt mig för att jag va så blöt xD
Ringde mamma och började gå bort med Willow. Mamma hann precis komma när jag länmade henne så jag slapp bli så blöt. När vi nästan äs hemma så slutade det regna och solen kom fram -.- om jag bara hade åkte lite senare så hade jag sluppit att bli så blöt xD
Så nu resten av dagen har jag ingen aning om vad jag ska göra xD

Puss♥






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback