6 timmar utanför konsum

19:19:53 2010-06-30
Började sälja jordgubbar i dag, det va ju inte så ansträngande säger jag bara xD jag fick bara sitta på en stol och le mot alla som ville ha xD det va tur att jag tog med mig en bok, vet inte vad jag hade gjort annars, Johan kom en stund också och höll mig sällskap ;) men dom där 6 timmarna gick ganska så snabbt som tur var, Nu har jag börjat läsa 4 Twilight boken, igen, men dom är så himla bra! och sen håller det mig sysselsatt när det inte är någon som vill ha jordgubbar ;)
Ska upp till örebro med buss i morgon så får Mysan möta mig vid bussen, och sen gå på stan. vid halv 4 ska vi gå på bio, eclipse, det ska bli jätte kul! ;)
Sen får mamma hämta oss i stan, har ingen större lust att åka buss hem sen igen xD berättar om dagen sen lite senare ;)
I dag åkte jag till stallet vid 4 och pratade med Josefin och Madde ett bra tag, gick sen och hämtade min enormt brunstiga ponny -.- hon skulle prata med allt och alla, brydde sig inte om Belltino (hingsten) att dugg, det va stona som jällde xD

Jag o Mysan♥


En jätte jordgubbe ;O


Tycker om den här bilden! Willow på Pay&Ride♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback