Härlig dag

18:24:49 2010-06-27
A Circle is round and have no end- that´s how long you will be my friend♥


Började dagen med att åka till stallet och red ut med Bella och Fia.
Vi red iväg mot badplatsen i skjorts och utan skor. as härligt!
Jag lyckades till och med få ner Willow i vattnet ;) Det va jätte skönt i vattnet så jag och Bella bestämde oss för att åka och bada sen, men när vi väl kom dit och skulle gå i utan hästarna blev det inte lika skönt i vattnet längre xD Men vi kom i ändå ;) vi badade ett tag och sen kom Bellas mamma och hämtade henne så då va det bara att sätta sig på moppen och åka hem.
När jag kom hem hoppade jag in i duschen snabbt för vid det laget var det ganska så kallt xD
Nu ska jag snart gå ner och äta (grillat) inte sån jätte stor favorit men men ;)
Hej svejs ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback